Tuesday, May 26, 2009

က်ေနာ္ မေကာင္းဘူး

က်ေနာ္ မေကာင္းဘူး

အဆင္းမျဖဴေပမယ္႔ အပ်င္းထူတဲ႔ က်ေနာ္....
ေပါက္တတ္ကရေတြ ေလ်ာက္ေျပာတတ္ေတာ႔ သူငယ္ခ်င္းေတြ အျမင္ကတ္ၾကတယ္....။
ေဒါသကသိပ္ၾကီး ခ်စ္ဇနီးကလဲ စိတ္ကုန္...။
အလုပ္ၾက မၾကိဳးစား အေပၚယံေတြနဲ႔ ဗ်ာမ်ား...မအားလပ္တဲ႔ က်ေနာ္....။
ဂြက်က် အေတြးအေခၚေတြနဲ႔ ဘဝကို စိန္ေခၚ.....။
မျဖစ္နိုင္တာေတြ ေမ်ာ္လင္႔..ရူးသြပ္....လက္ေတြ႔မက်တဲ႔ က်ေနာ္....။
မဟုတ္တဲ႔ ေနရာမွာ သိပ္ေတာ္...မိသားစုအတြက္ေတာ႔ စုန္းျပဴး......။
စိတ္က ပံုမွန္မဟုတ္...ျဖဴလိုက္...မည္းလိုက္...သေဝထိုး...ဝလံုးဝိုက္....။
ေကာင္းကင္မဟုတ္...ေျမၾကီးမဟုတ္ သတၱဝါ.....
ၾကာလာေတာ႔ ကိုယ္႔ကိုကိုယ္ စိတ္ပ်က္...မုန္းတီး...ရြံရွာ.....
ဘုန္းၾကီးသာ ဝတ္ခ်င္ေတာ႔တယ္....။

(ကိုယ္႔ကိုကိုယ္ ေဝဖန္ျခင္း-၂)

1 comment: